ERC vol garantir la cohesió de Llevant amb el centre de la ciutat. Ho fa mitjançant l’eix verd o gran avinguda que unirà el barri de la Móra/Tamarit i Altafulla amb la zona central. Els republicans han recordat que les accions que es duran a terme a la Ciutat Residencial i de Vacances permetran que la zona compti amb el reivindicat Centre Cívic.
L’alcaldable d’ERC, Pau Ricomà, ha qualificat la proposta de renovació de l’eix de llevant com a transformadora i que farà aproximar tota aquesta zona amb el centre. A més, permetrà fer-ho de forma sostenible a causa dels carrils bici i per a vianants que es construiran a l’N-340. El republicà ha manifestat que el seu objectiu és preservar la Bodellera i la zona de les Terres Cavades per continuar sent un pulmó important per la ciutat. Ricomà ha parlat de transformació irreversible.
Ricomà ha indicat que el proper mandat servirà per executar les accions que han previst en els darrers 4 anys. Ha explicat que estan transformant Tarragona amb un canvi profund, que estarà garantit si ERC guanya el pròxim 28 de maig.
Més notícies:
- Pep Bertran relata les “fotografies” de “la millor Setmana Santa de Catalunya” al seu Pregó
- Els Premis Gastronòmics Josep Lladonosa ja tenen finalistes
- Mor una dona gran per una deflagració de gas en una casa adossada a Cambrils
- Un ferit crític, un de greu i dos de menys greus en un accident frontal amb tres vehicles implicats a la C-12 a Flix
- Mor ofegat un submarinista de 44 anys a la platja del Regueral de Cambrils