Èxit al primer MarketPlace de Càmpings de Tarragona. Més de 300 persones s’han acostat a la Tabacalera per buscar ofertes i oportunitats dins el sector turístic. Hi han participat cinc càmpings del municipi i del Tarragonès.

Aquest dimecres, Tarragona Impulsa ha donat tret de sortida al primer MarketPlace de Càmpings de Tarragona. Ha estat una oportunitat per trobar-se amb les empreses del sector hoteler. Des de Tarragona Impulsa volen millorar les possibilitats d’inserció laboral dels treballadors de la ciutat i la consolidació d’empreses que generin noves oportunitats pel territori.

Montse Adan, consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç, ha explicat a Tarragona Ràdio que és una oportunitat de futur i que des de la ciutat s’està treballant en la línia de desestacionalitzar. Considera que és una iniciativa que ha arribat per quedar-se.

La jornada ha aplegat un públic divers, però ha destacat la participació dels joves, alguns fins i tot sense experiència que buscaven la inserció en el món laboral.

En aquesta jornada hi han participat el Càmping Las Palmeras, Càmping Torre de la Mora, Càmping Trillas, Camping Tamarit Beach Resort i Càmping Stel. Com a entitats hi han assistit l’Associació de Campings de Tarragona Ciutat i l’Associació d’Empreses d’Hostaleria de Tarragona.