La tercera edició dels Bons Comerç Tarragona tanca amb el 97% dels vals utilitzats. L’Ajuntament fa un balanç positiu de la campanya amb un impacte econòmic total d’uns 636.000 euros.
Això suposa un ritme de 29.000€ de compra al dia. Amb gairebé els 30.000 bons exhaurits, s’han comptabilitzat més d’11.500 compres amb un import mitjà de 52 euros, un 18% més que en les campanyes anteriors.
La consellera de Comerç, Montse Adan, ha valorat aquest dijous l’èxit d’aquesta campanya que ajuda a dinamitzar el comerç de proximitat.
Des de la Cambra de Comerç de Tarragona comparteixen l’èxit dels Bons Comerç. El seu vicepresident, Lluís Colet, ha posat en valor la implicació dels comerços participants.
L’alimentació és el sector on més s’han utilitzat els bons amb més de 9.100, segueixen la moda amb gairebé 5.000, el calçat i els productes de parafarmàcia.
Altres notícies:
- Prop de 700 persones reclamen a Tarragona una rebaixa dels preus de l’habitatge de lloguer
- Un motorista, ferit greu després d’un xoc amb un cotxe a la N-340 a Tarragona
- Tarragona Ràdio triomfa al Premi de Periodisme Mañé i Flaquer amb el pòdcast «El seu nom era Georg»
- El grup Trèvol en concert la Capsa de Música
- Laura Rovira i el seu apocalipsis zombi