Aquest mes de juliol, la Xarxa de Centres Cívics de Tarragona ha acollit una vintena d’activitats virtuals i a l’aire lliure. Enguany hi han participat més de 160 persones.

Entre totes les activitats, les que més èxit han tingut han estat el curs de gòspel, on es van ampliar inscripcions. Dins el mateix taller, un total de 20 persones van realitzar un petit concert de cloenda el dijous 29 de juliol al Centre Cívic de Torreforta. També han ressaltat les activitats de ceràmica, que es van realitzar al Centre Cívic de Llevant.

La consellera de Centres Cívics de l’Ajuntament de Tarragona, Paula Varas, valora molt positivament aquestes propostes i en especial, estima que ‘les activitats que han estat millor rebudes han sigut les presencials, cosa que demostra que els equipaments cívics de la ciutat són un espai segur’.

A banda de les activitats pròpies, durant aquest estiu els Centres Cívics han acollit diferents Casals d’estiu, així com diferents activitats de la conselleria de Joventut, de Ciutadania, i altres entitats que ens ho han sol·licitat.