El director de la FEAT, Josep Lluís Aymat, assegura que la finalització de l’autovia fins a Montblanc donarà sentit i valor a l’obra de l’A-27. Aymat demana el compromís de Foment per acabar la infraestructura i un calendari per l’obertura d’un túnel que ha de tenir les característiques necessàries perquè hi passen camions amb productes químics.

El president de la Confederació Empresarial de la Província de Tarragona, J.Antoni Belmonte, considera que l’entrada en funcionament del segon tram de l’A-27 i el tercer, que connectarà amb la variant de Valls, suposen el compliment d’una de les grans necessitats de transport de les comarques de Tarragona.

Belmonte diu que l’obra ha acabat de manera satisfactòria i suposarà una gran millora per la rapidesa i eficiència del transport en aquesta zona. No amaga però que ha finalitzat tard i que és important garantir el final de l’autovia fins a Montblanc.

 

El sindicat Unió de Pagesos ha reclamat a Foment que l’acabament dels accessos i altres obres secundàries relacionades amb l’autovia A-27, al Camp de Tarragona, es faci amb la màxima diligència possible. El sindicat agrari vol evitar que es repeteixi la situació generada després de l’obra del primer tram, pel qual encara queden pendents d’acabament obres secundàries com accessos a les finques, pous, canonades o instal·lacions de regadius.