TARAB és un espectacle impressionant que convida a l’emoció intensa. Tarab és una paraula àrab que descriu “aquell instant d’èxtasi en que s’arriba al sentiment èpic escoltant música”… així que quin millor títol d’espectacle per la nova proposta de la FSO i el seu carismàtic director Constantino Martínez-Orts! 

Podràs escoltar les bandes sonores de Dune, Origen, Oppenheimer, Troia, La sireneta, Gravity, Frozen, El retorn de la mòmia, La llista de Schindler, Llegendes de passió, Forrest Gump, The Martian, Star Wars: l’ascens de Skywalker, Animals fantàstics, i moltes més!

La Film Symphony Orchestra, amb dotze anys de trajectòria, ha ofert ja més de 350 concerts que sumen més de 600.000 espectadors i enguany s’embarca en aquest gira amb més de 60 concerts per tota Espanya

The maximum number of views of this element is reached.
Please contact the webmaster to enable unlimited views.