La desena edició de ‘Botigues al carrer’ que pretén incentivar les vendes al comerç local finalitza aquest dissabte a Tarragona. La campanya de l’Associació Via T ha funcionat com una mena de cloenda de temporada estiuenca, que ha resultat favorable malgrat la situació sanitària.
La campanya ‘Botigues al carrer’ va començar dimecres i ha acabat aquest dissabte. Una quarantena d’establiments han apropat els seus comerços als veïns de la ciutat amb ofertes, descomptes i compres a peu de carrer. Les parades s’han situat en els eixos principals de la ciutat com la Part Alta, l’Eixample Nord i Sud i l’Illa Corsini. A la plaça Verdaguer també hi ha hagut atraccions firals per als més petits.
En una entrevista a Tarragona Ràdio l’organitzadora de la campanya, Judith Sentís, ha manifestat que es tracta d’una oportunitat per fomentar, no només el sector comercial, sinó també els serveis de restauració i turisme.
La campanya esdevé una mena de cloenda de temporada estiuenca que enguany, segons Sentís, ha estat satisfactòria malgrat la situació pandèmica.
En aquest sentit, la responsable de l’Associació de comerciants Via T apunta que durant tot l’estiu hi ha hagut bona afluència de gent pel centre de la ciutat i això ha afavorit la compra de proximitat.
Sentís ha afegit que tot i venir d’un pronòstic de gran quantitat de negocis tancats al centre, per sorpresa seva, se n’han obert molts de nous. La representant confia que aquest fet ajudi a potenciar el comerç de proximitat de la ciutat.