Aquesta actuació s’emmarca en el procés engegat per l’EMT per a millorar els Centres d’Atenció al Client. Els treballs han durat un mes i mig. D’entre les principals actuacions que s’han dut a terme destaquen l’ampliació de l’oficina i la instal·lació d’un gestor de torns que permet entendre millor les necessitats dels usuaris. D’aquesta manera, també es millora la qualitat dels llocs de treball del personal. 

Aquestes obres de millora s’emmarquen en un procés de millora impulsat per l’Empresa Municipal de Transports de Tarragona amb l’objectiu de dotar amb millors mitjans per a una atenció més còmoda, ràpida i eficaç a les persones usuàries. 

L’horari d’atenció al client del CAC Tarraco és de dilluns a dijous de 8.15 h a 18.30 h i els divendres de 8.15 h a 15.30 h. I l’horari del CAC Massanés (c / Massanés, 14) és de dilluns a divendres de 8.15 h a 14.30 h.