La Pobla ha hagut d’esperar nou jornades per veure com guanyava el seu primer partit a l historia en aquesta categoria. En un partit molt disputat els de Martín Posse s’han imposat amb un solitari gol d´Emana a l´Olímpic de Xàtiva.
El filial va fer valer al màxim aquest gol i sense cometre errades defensives va sumar la primera victòria de la lliga que el permet col.locar-se a només tres punts de la salvació. Posse, deia que l’equip havia aconseguit patir per sumar la primera victòria de la lliga.
El proper cap de setmana La Pobla, jugarà al camp del líder el Cornellà.
A la divisió d’honor juvenil el Nàstic ha salvat “in extremis” un punt davant el Sant Francisco amb gol de Boronat. Aquest és el quart empat de l’equip que dirigeix Manel Cazorla en set jornades, un tècnic que valora positivament aquest punt després de l´empat a un gol.
El juvenil jugarà el proper cap de setmana al camp del Sant Andreu.