El Club Tennis Tarragona ha viscut uns dies històrics i és que l’Absolut Femení, per tercer cop a la seva història, va assolir l’ascens a 1a Categoria del Campionat d’Espanya després de vèncer al CA Montemar en la promoció d’ascens per 3-1. Les victòries de Tatiana Bua, Martina Genís i Adriana Pujol van donar l’ascens a les tarragonines.
Martina Genís es mostra molt contenta d’haver aconseguit amb les seves companyes de l’equip femení del Club Tennis Tarragona l’ascens a la primera categoria del tennis.
Genís, en una entrevista al TGN Esports de Tarragona Ràdio, explicava com van viure aquesta fase d’ascens.
Les jugadores de l’equip són, Martina Genís, Jana Genís, Adriana Pujol, Guadalupe Rojas i Tatiana Bua.
Martina Genís a més s’ha procalamat els darrers dies campiona de l’ITF 15k a València. Ho ha fet en dobles, fent parella amb Sarah Rakotomanga.
A 1a ronda, van vèncer 6-4 6-2, a quarts, 6-2 3-6 [10-4], a semifinals, 4-6 6-4 [10-7] i a la final, van superar a Enola Chiesa (Cap de sèrie núm. 3), i Alessandra Mazzola per 2-6 6-2 [10-8].
Més Notícies
- Mn. Joan Miquel de Rivas, reelegit Degà del Capítol de la catedral de Tarragona
- Detingut un lladre per robar en nou vehicles aparcats a la Part Alta de Tarragona
- Mor una dona de 92 anys en l’incendi d’un habitatge en un edifici d’apartaments a Vila-seca
- Un centenar de persones escenifiquen “la mort de la part Alta” de Tarragona amb un funeral i una pregària col·lectiva
- L’estrena del videomarcador del Nou Estadi Costa Daurada no veu cap gol del Nàstic (0-2)