Un total de 9 hotels, 5 càmpings i 6 restaurants composen la tercera edició del Tarragona Family Week.
Serà la setmana de l’11 al 17 d’abril i es preveu que s’iguali la xifra de 400 famílies de l’any passat.
Tan bon punt, es faci la reserva a un hotel o càmping adherit a la promoció se’ls hi donarà una polsera de color taronja a cada membre de la família perquè pugui tenir descomptes i ofertes.
Es gaudirà d’allotjaments a 50 euros per a 4 persones i els restaurants oferiran menús especials per 15 euros els adults i 8 els infants.
Els museus i monuments gestionats per l’Ajuntament també s’apunten a la iniciativa amb entrades gratis al pretori, casa Castellarnau, l’Amfiteatre, entre d’altres.
També unes 53 botigues tindran un rètol informatiu “Benvinguts al Tarragona Family Week” i es podrà gaudir de diversos descomptes.
La regidora de comerç i turisme i Presidenta del Patronat Municipal de Turisme, Patricia Anton, diu que el més important vincular la ciutat com una destinació familiar.
La campanya també ofereix activitats gratuïtes i amb descomptes com un espectacle de Gladiadors a l’amfiteatre, contes de misteris a la Catedral, descobrir l’antiga Tarraco o jocs de pirates a Tamarit.
Aquestes activitats també estaran disponibles pels ciutadans de Tarragona, de manera gratuïta pels adherits al Club dels tarragonins i a un preu de 3 euros pels adults.