Els Mossos d’Esquadra investiguen el robatori de més de 20.000 euros denunciat aquest dimecres per tres persones que circulaven per l’N-340 a l’altura del Vendrell.
Segons han confirmat fonts policials a l’ACN, les víctimes conduïen per la carretera nacional, prop de l’encreuament amb l’AP-7, al voltant de la 13 h quan un cotxe els ha barrat el pas de sobte. Del vehicle n’han sortit diversos individus que han amenaçat a punta de pistola les tres persones que duien els diners. Els han pres el botí i han fugit a gran velocitat. Alguns testimonis asseguren que han escoltat trets. La policia busca ara els fugitius.
Més notícies:
- Víctor Álvarez: “La natura ha de tornar a ocupar el seu espai al Francolí”
- Cynthia Barzuna: “Nosaltres necessitem la bona salut de l’oceà”
- Luis César: ‘Vinc perquè quan el Nàstic em necessita no puc dir que no’
- Un centenar de treballadors de les indústries tarragonines participen en les primeres sessions formatives de la prova de sirenes del Plaseqta del 29 de maig
- L’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona impulsa un estudi per millorar la seguretat dels pacients atesos a casa