Aquest passat cap de setmana es va iniciar el Mundial de Qatar 2022, el primer campionat del món de la història en celebrar-se fora de l’estiu i el primer en fer-se en territori de l’Orient Mitjà.

No obstant això, aquest Mundial estarà marcat per la polèmica amb la manca de drets fonaments que té actualment Qatar i països del voltant com Aràbia Saudí o els Emirats. Parlant sobre aquest campionat, el tarragoní Jesús Pérez diu que, en aquest campionat, l’equip agafarà més importància que les individualitats:

Jesús Pérez diu que al Mundial tindra més importància els equips que els jugadors individualment

Per la seva banda, la selecció espanyola debutarà davant Costa Rica. Sobre el combinat de Luis Enrique, el segon de Pochettino comenta que veu a La Roja amb la predisposició de fer un bon paper:

El segon de Pochettino espera que Espanya faci un bon paper

El partit es jugarà aquest dimecres a les 5 de la tarda des de l’estadi Al Thumana de Doha i es podrà seguir en directe per televisió.