Aquest dimarts s’ha fet al pavelló del Serrallo el 2n Memorial Jesús Sanjosé, en record a un dels referents del bàsquet a la ciutat.
Un clínic que va oferir Jota Cuspinera, entrenador de llarga trajectòria amb experiència a l’ACB com a primer tècnic de Fuenlabrada o Saragossa i després un partit entre exjugadores del Club Bàsquet Tarragona i el Club Bàsquet Valls, dos equips als quals Sanjosé havia estat estretament vinculat.
Sanjosé va ser l’any 1978 un dels fundadors del Club Bàsquet Tarragona, el qual va dirigir en diferents etapes fins a principis dels anys 90. Posteriorment també es va asseure a les banquetes de clubs com el Valls i el Reus Deportiu. Sanjosé va alternar la seva feina a com a entrenador amb la tasca com a cap d’administració del Patronat Municipal d’Esports de Tarragona. La seva dedicació va ser reconeguda amb el diploma al mèrit esportiu per part de l’Ajuntament de Tarragona.
La consellera d’esports de l’ajuntament de Tarragona Elisa Vedrina destacava el carisma de Sanjosé com a treballador del Patronat d’Esports.
Berni Álvarez va ser el capità del primer equip del CBT en l’etapa de Sanjo com a entrenador, del que destaca la seva passió i la constància per la feina.
La capitana de l’equip femení Elvira Raya destacava la gran personalitat de Sanjosé i uns mètodes de gran concentració.
Hi ha intenció de fer anualment aquest homenatge en memòria de Jesús Sanjosé.