El defensa del Nàstic Josema, apartat dels entrenaments del 1er equip. Avui ja no s’ha entrenat en la sessió de recuperació que s’ ha fet aquest matí, ha fet gimnàs i el club ha decidit deixar-lo fora de qualsevol rutina dels grana.
És la mesura que s’ha pres des del Nàstic després de les declaracions que va fer a Tarragona Ràdio el futbolista andalús.
El defensa, cedit pel Córdoba, en declaracions al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio, ha carregat durament contra els seguidors que posen en dubte que els grana estiguin competint al seu màxim nivell.
Assegura que els que solen parlar no són conscients que ho donen tot. Afirma que són frustrats que, com no tenen una altra, es fiquen amb ells.
Els emplaça a que si volen veure el treball de veritat,vagin als entrenaments.
Les declaracions han provocant una onada de crítiques important a les xarxes socials.
El mateix futbolista assumeix el descens i demana perdó.
Josema també ha estat la primera persona vinculada al Nàstic en parlar de l’adéu a la Lliga 123. Ha afirmat però que no abaixaran els braços.
El míster, després de caure a Granada, lamentava que l’equip no competeixi fora de la mateixa forma que ho fa a casa.
Enrique Martin diu que es perd per errors propis i que això els condemna a caure desplaçament rere desplaçament.
Ara els granes tenen dos partits seguits a casa: el primer serà dissabte a partir de les 18h.