El secretari general d’Unió Democràtica de Catalunya, Josep Maria Pelegrí, s’ha referit a les baixes de militants tarragonins del partit d’ara fa una setmana.
Pelegrí assegura que moltes de les persones que van presentar l’escrit al registre d’Unió no eren militants ni de fet ni de dret. Ha precisat que no havien pertanyut mai al partit.
També ha indicat que altres portaven 5 anys sense estar al corrent del pagament de quotes i que n’hi havia que no participaven activament en els projectes i activitats de la formació.
El número 2 d’Unió Democràtica ha dit en un berenar amb la premsa tarragonina, que a Tarragona hi ha gent capacitada per fer un partit sòlid tot i les polèmiques baixes.
Josep Maria Pelegrí ha assegurat que alguns dels dissidents havien fet trucades a d’altres militants per intentar convèncer-los per abandonar el partit. Creu que no hi haurà ja més baixes després de la negativa de la gent del partit a la qual havien intentat persuadir.