La Cambra de Comerç de Tarragona viatja al Camerun i Gabon amb nou empreses. Es tracta d’una de les missions comercials internacionals que la institució fa aquests dies en un any de rècord de viatges per la Cambra: 17 missions.
Són dos grups que participen en aquesta expedició. L’experiència de dur a terme aquestes missions ha posicionat a l’entitat en referent. Roberto Barros, director Internacional de la Cambra de Comerç de Tarragona, ha passat pels micròfons de Tarragona i ha destacat l’expertesa i l’àmplia experiència en aquestes missions.
De fet, és de les institucions que més n’ha fet arribant a trepitjar una norantena de països dels cinc continents.
Tot plegat l’objectiu és que les empreses, viatjant amb la Cambra, tinguin accés al perfil d’empreses que busquen per obrir mercat.
Per això, Barros posa en relleu la interacció física, que considera ‘fonamental’, i diu que el que més valoren és que les empreses confiïn en la cambra.
Amb aquesta àmplia experiència, la Cambra ofereix diferents rutes i viatges en mercats determinats per a les empreses. El que més promocionen sobretot, diu Barros, és l’exportació de productes europeus, uns productes que són ‘de qualitat i molt apreciats’ per cobrir les necessitats dels mercats locals.
A banda del mercat africà, també han fet missions en països del sud-est asiàtic com Filipines o Vietnam, així com Austràlia o Nova Zelanda a Oceania o països de l’Amèrica com Cuba, Equador o Perú. Precisament, enguany estrenen missió a Bolívia.
Més notícies:
- Teresa Ortega recull el Premi en “Bones Pràctiques en Periodisme Local-Comarcal” de les Dones Periodistes de Catalunya
- Simulen un incendi a grans àrees de la central nuclear de Vandellòs II per exercitar l’organització de resposta
- El Port de Tarragona mou prop de 3 milions de tones a l’octubre, el segon millor mes de l’any
- Luís Cortés en concert a Tarragona
- Gala Benèfica a La Selva del Camp