La campanya de Nadal a Tarragona certifica la tornada a la normalitat i es tanca amb unes xifres de venda i afluència molt similars a les del 2019.

La campanya va iniciar-se a finals de novembre amb el Black Friday, i s’ha allargat fins al dia de Reis. El director de comunicació de El Corte Inglés Tarragona, Jordi Romañach, ha explicat a Tarragona Ràdio que aquestes xifres, similars a les prepandèmiques suposen un “doble mèrit”, ja que s’ha tornat a la normalitat en un entorn econòmic més complicat que el del 2019, a causa de l’encariment de les matèries primeres i tot el que comporta la invasió a Ucraïna.

Romañach ha remarcat que les bones xifres de venda i afluència s’han mantingut durant tota la campanya, que ha definit com a “excepcional”. Ha celebrat la recuperació de les celebracions de Cap d’Any, data que comporta compres molt especialitzades.

Amb el final de la campanya de Nadal arriba la temporada de rebaixes, que s’allargarà durant tot el mes de gener.