La segona edició de la campanya de dinamització dels Bons Comerç de l’Ajuntament de Tarragona
ha recaptat més de 400.000€, quadruplicant la inversió inicial de 100.000€.
Segons l’Ajuntament, són resultats molt rellevants pel que fa a l’impacte econòmic per a la ciutat.  
El més significatiu de la campanya,
que es va dur a terme des del passat 17 de març fins al 30 d’abril,
ha estat l’impacte directe que ha tingut sobre el petit comerç, així com haver superat
les previsions que eren inicialment multiplicar per tres
la inversió inicial.
Dels 20.000 bons, se’n van liquidar el 99,99%, és a dir, 19.998.
En total es van dur a terme 8429 compres amb una despesa de mitjana per tiquet de 49,45€ i una despesa mitjana per bo utilitzat de 20,84€. 
Se n’han gastat 6.945 en alimentació, el que representa més de 34.700€.
En moda s’han emprat 14.000€, en calçat més de 9.000 i
finalment en parafarmàcia amb 7.500.