El Club Bàsquet Tarragona llança una campanya per portar els aficionats del bàsquet al Pavelló del Serrallo. Amb l’obertura dels aforaments La Casa del Bàsquet obre les portes aquesta temporada 21/22 a tots aquells interessats en el bàsquet. És el moment de potenciar el bàsquet de la ciutat de Tarragona, ajuda’ns a fer del Pavelló del Serrallo el fortí que sempre ha sigut.

La gran novetat d’aquesta campanya, està en el fet que per primer cop en els quaranta-tres anys d’història del club els protagonistes són els jugadors i jugadores dels dos primers equips del club. Els jugadors de l’Ibersol CBT i les jugadores del Volvo Diselauto Tarraco CBT són conjuntament els i les protagonistes, amb una aposta clara per part del club per donar visibilitat a l’esport femení.

En aquesta campanya s’ha volgut buscar la proximitat amb les jugadores i jugadors del primer equip, utilitzant el nom de la ciutat de procedència o d’un element representatiu que ells han pogut escollir. Una manera de conèixer o apropar-se als jugadors i jugadores del primer equip. La campanya està inspirada en la famosa sèrie de televisió “La casa de papel”.

Els preus de la campanya | Autor: CBT

La campanya va vinculada a una campanya de socis. Amb la recuperació de la normalitat, el club vol activar la captació de socis/es. A partir de 70 euros, tots els aficionats al bàsquet de la demarcació podran gaudir de La Casa del Bàsquet. Per donar-se d’alta, tots els qui ho desitgin ja poden fer la sol·licitud.