Tarragona enceta una nova campanya de dinamització comercial. Consistirà en el sorteig de 50 jocs «Tarracocity» entre els clients que facin més de 10 euros de despesa als establiments. Per participar, caldrà omplir una butlleta i dipositar-la en les diferents urnes que hi haurà repartides per diferents punts de la ciutat.
La conselleria de Comerç impulsa noves accions per tal d’omplir de vida els carrers i dinamitzar les compres durant el març. La propera és una campanya en forma de sorteig de 50 jocs de taula «Tarracocity». Es tracta d’un joc que està a cavall entre el Monopoly i el joc de l’oca però dedicat a la ciutat.
Per participar al sorteig, el requisit imprescindible serà fer una compra superior als 10 euros als comerços adherits. El client podrà omplir un dels 50.000 bitllets impresos i l’haurà de dipositar a les urnes que hi haurà en una desena de llocs diferents de Tarragona.
La iniciativa funcionarà entre el 3 i el 17 de març. El conseller de Comerç, Dídac Nadal, explica que es tracta d’una campanya «divertida» que busca incentivar el sector. Recorda que volen dur a terme accions durant tot l’any.
Els guanyadors es coneixeran el 19 de març en el marc d’una festa on es farà el sorteig públic dels 50 jocs de taula.