La Costa Daurada centrarà els esforços a ampliar la quota dels principals mercats europeus, com són el britànic i francès, per tal de mitigar la manca de turistes russos arran de la crisi derivada de la guerra a Ucraïna. Les administracions i l’empresariat han acordat un pla que contempla accions de promoció i campanyes de publicitat per atraure els turistes cap a aquesta destinació.
També es faran promocions a països com Alemanya, Itàlia, Suïssa, Bèlgica i Països Baixos per diversificar els mercats. El director general de Turespaña, Miguel Sanz, ha destacat que la despesa turística dels russos a Espanya va tenir un impacte de 1.400 milions d’euros l’any 2019. A la Costa Daurada el 18% de les pernoctacions eren russes.
Més notícies:
- Junts celebra la rehabilitació de les pistes d’esquaix del Poliesportiu de Riu Clar
- El president de PIMEC reclama davant de l’empresariat tarragoní una reforma de l’Administració per alleujar la burocràcia de les pimes
- Tarragona ja llueix amb l’enllumenat nadalenc
- Maria Valls Mir: “Si aconseguim que les pesqueries siguin sostenibles, es podrà pescar millor”
- La Diputació de Tarragona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona col·laboren per avançar en la definició de la del Camp