La Costa Daurada promociona la seva oferta turística a Londres, on aquests dies se celebra la World Travel Market, una de les fires professionals del sector turístic més important del món.

Diversos municipis, empreses i associacions, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, s’hi promocionen conjuntament amb l’objectiu de rellançar la destinació al mercat britànic, un dels mercats internacionals estratègics per la Costa Daurada, i que s’ha vist greument afectat per les mesures restrictives de mobilitat establertes en el marc de la pandèmia.

La presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, i l’equip tècnic han mantingut, en el marc de la fira, diverses trobades amb representants dels principals operadors turístics, agències de viatge i companyies aèries.

Durant les reunions s’ha refermat l’interès del mercat britànic per la Costa Daurada i s’ha traslladat cert optimisme de cara a la seva reactivació, sempre que les restriccions en el marc de la pandèmia ho permetin. En aquest sentit, des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, s’ha fet saber que la Costa Daurada està totalment preparada des del punt de vista sanitari, d’infraestructures i d’equipaments.

La Costa Daurada disposa d’un espai propi dins l’estand que l’Agència Catalana de Turisme té a la fira World Travel Market. La Costa Daurada hi participa en la modalitat corner, una modalitat que permet que diversos municipis, empreses i associacions turístiques que formen part de la marca turística Costa Daurada participin conjuntament a diverses fires, sumant d’aquesta manera esforços i optimitzant els recursos. En aquest cas els ha permès ser al mercat britànic, un mercat d’alt valor estratègic.