La Fira d’Abril 2025 se celebrarà a Bonavista del 30 d’abril al 4 de maig i les entitats interessades en participar-hi ja poden presentar les seves sol·licituds. Les bases de participació ja estan publicades al taulell d’anuncis de la pàgina web de Mercats de Tarragona i les propostes es poden presentar fins el dilluns 31 de març.
La participació a la Fira d’Abril va dirigida a entitats socials sense ànim de lucre vinculades a la difusió de la cultura, la tradició i la gastronomia andalusa. Aquestes entitats poden anar acompanyades per empreses professionals del món de la restauració, en el cas que durant l’esdeveniment tinguin previst oferir activitats relacionades amb la gastronomia.
La Fira contempla la instal·lació d’una dotzena de mòduls de 10×10 metres, que es distribuiran en funció de les entitats interessades. Pel que fa a la ubicació, aquesta serà un any més l’aparcament asfaltat inferior del Mercadet de Bonavista, un espai de més de 13.000 m2, que per les seves dimensions garanteix les mesures de seguretat necessàries, millora el flux de persones i de circulació de vehicles i compleix alhora amb els requisits de Protecció Civil.
Com és habitual, la Fira d’Abril té previst oferir una oferta gastronòmica, cultural i de lleure als seus visitants. A banda de les tradicionals casetes de temàtica andalusa, l’espai comptarà amb una zona destinada a atraccions de fira. L’horari de la Fira serà el següent:
- Dia 30 d’abril, de 18:00 de la tarda fins les 03:00 del matí.
- Dia 1 de maig, d’11:00 del matí fins a les 00:00 de la nit.
- Dia 2 de maig, de 18:00 de la tarda fins a les 03:00 de la nit.
- Dia 3 de maig, de 18:00 de la tarda fins a les 03:00 de la nit.
- Dia 4 de maig, d’11:00 de la tarda fins a les 00:00 de la nit.
La presidenta de Mercats de Tarragona i consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adan, ha subratllat que “després de recuperar la Fira d’Abril l’any passat i de celebrar-la amb una participació de més de 60.000 persones, encarem amb moltes ganes l’organització aquest 2025. Estem segurs que la implicació d’entitats, tarragonins i tarragonines, serà un cop més la clau del seu èxit d’aquesta nova edició”.
- Viñuales : “Amb la renovació i millora dels camps de futbol fem realitat a una llarga reclamació dels clubs”
- Film Symphony Orchestra a la San Miguel Tarraco Arena
- Els Premis Ones celebren ’31 anys resistint…’
- La Xarxa Santa Tecla organitza la jornada de portes obertes per a futurs MIR
- La BUMT posarà en valor la música de la Setmana Santa tarragonina amb una cercavila