Turistes amb maletes, a la terminal d'arribades de l'aeroport de Reus
Turistes amb maletes, a la terminal d'arribades de l'aeroport de Reus. Foto: ACN.

La Generalitat ha reduït l’aportació per promocionar la Costa Daurada en les aerolínies i touroperadors que operen a l’aeroport de Reus a menys de la meitat.

El Govern destinarà 938.000 euros anuals fins el 2024, per sota dels 2.250.000 euros que hi invertia fins ara cada any.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona impulsa la renovació del conveni de col·laboració entre diferents institucions per al període 2021-2024.

Des d’enguany, s’aportaran 8,2 MEUR en total per finançar accions de màrqueting i publicitat, que tenen l’objectiu d’atreure visitants i alhora incentivar la presència de noves companyies del sector a la terminal reusenca. Entre 2017 i 2020 s’hi van invertir 13,4 MEUR.

Aquest nou conveni és la prolongació d’un acord que va néixer amb la creació de la Taula Estratègica de l’Aeroport de Reus l’any 2011.

Els diferents ajuntaments del Camp de Tarragona que participen en el conveni ja han començat a signar el document un cop ho han aprovat els respectius plenaris municipals.

El que més diners hi aportarà serà el de Reus, amb 142.000 euros; una mica per sobre del de Tarragona, amb 114.000 euros.