La Guàrdia Civil de Tarragona organitza aquest dijous la 3a edició del Seminari Tarraco Mediterrani on s’abordaran temes com l’estratègia per gestionar les fronteres al Mediterrani, la seguretat marítima a la Unió Europea, l’afectació de les espècies invasores al delta de l’Ebre o del canvi climàtic al mar.
La jornada té com a ponents els responsables de Salvament Marítim del cos, el professor de la Universitat Rovira i Virgili, Antoni Pigrau i el nadador David Meca, entre d’altres. L’esportista pronunciarà la conferència ‘Jo no tinc por als taurons’, a través de la qual explicarà la seva experiència professional al mar.
Més notícies:
- Luis César: ‘Vinc perquè quan el Nàstic em necessita no puc dir que no’
- Un centenar de treballadors de les indústries tarragonines participen en les primeres sessions formatives de la prova de sirenes del Plaseqta del 29 de maig
- L’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona impulsa un estudi per millorar la seguretat dels pacients atesos a casa
- En Comú Podem insta al Govern Municipal a què s’impliqui en el conveni de neteja
- Els grups municipals valoren la negativa de Junts d’entrar al govern de Tarragona