El servei de platges de l’EMT practicament ha doblat els usuaris aquest estiu. La L-16, que entre el 24 de juny i el 8 de setembre connecta la plaça Imperial Tarraco amb l’Arrabassada, ha acumulat 54.000 passatgers en més de dos mesos. L’estiu de 2023 va tenir la meitat de viatgers: 32.000.

La L-16 enllaça la plaça Imperial i arriba a les platges i fa enllaç amb el Nord, Ponent i Sant Pere i Sant Pau.

La presidenta de l’Empresa Municipal de Transports i consellera de Mobilitat, Sònia Orts, ha mostrat la seva satisfacció per l’augment del 67% dels usuaris de la línia de la platja quan encara queda més d’una setmana de funcionament. Diu Orts que l’ús del bus s’ha convertit en primera opció per anar a la platja. Ho ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio.

Aquest estiu, la L-16 ha ampliat el servei amb 67 trajectes diaris de dilluns a divendres, 62 els dissabtes i 63 els diumenges.