La temporada teatral tarragonina dels pròxims mesos arriba plena d’espectacles nous i també d’aquells que estaven programats i que, per un motiu o altre, no s’havien pogut veure a fins ara. Així, del 20 de febrer a l’1 de juny, els teatres de la ciutat ofereixen una carta amb 12 espectacles teatrals, 10 concerts, un espectacle de dansa i 4 espectacles familiars, dins del cicle Petit Tarragona, que ja va ser un èxit d’assistència de públic l’anterior temporada.

Espectacles nous i recuperats

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, ha estat l’encarregat de presentar una programació “de transició”, ja que mostra algunes de les propostes que es van haver de cancel·lar l’any passat amb motiu de la pandèmia, com 24 hores d’una dona amb Sílvia Marsó o Gossos de la Sala Trono. Al mateix temps, se’n presenten de noves com el gran èxit de la temporada Pedro Páramo de Mario Gas o La Cabra o qui és Sylvia, amb Jordi Bosch i Emma Vilarassau, entre d’altres.

La proposta escènica també incorpora a la programació de teatre dues propostes úniques del Festival Tarragona Sona Flamenc, un festival que va creixent i s’arrela a la ciutat i que arriba amb noms com el de Mayte Martín i un dels espectacles recuperats de la pandèmia, Federico García.

Propostes locals

La nova programació teatral també dona suport i recolzament a la indústria cultural local, a dramaturgs, actors i actrius, músics i cantants tarragonins i tarragonines, ja que cal un suport fidel sempre, però d’una manera conscient i explícita encara més ara, en aquests moments tan durs que estem vivint. Per exemple, es recupera la trilogia de Shakespeare a càrrec de Marc Chornet, l’obra Gossos de Trono; un concert d’Àngel Òdena i la presentació del nou disc d’Anna d’Ivori.  

Nou sistema de venda d’entrades

Els usuaris que vulguin comprar les entrades pels espectacles de la nova temporada es trobaran també amb un nou sistema de venda d’entrades, que permetrà millorar i ampliar les prestacions d’aquesta eina, com és l’alta concurrència en la venda d’espectacles.

El mecanisme també compta amb un millor sistema d’explotació de dades pel control i seguiment del servei i dona resposta a les adequacions derivades de la covid-19, com els canvis d’aforaments, enviament d’informació als usuaris, devolucions, etcètera.