La recollida selectiva de vidre creix un 4% en l’últim any a la ciutat. Amb l’objectiu d’incrementar encara més aquesta xifra, Ecovidrio aposta de nou per Tarragona i impulsa una segona campanya de foment del reciclatge en la línia de la primera. Així, els personatges de Disney tornen a ser protagonistes i prenen la forma de contenidors tipus iglú repartits per diferents zones. La campanya s’allargarà durant tot un mes.

La pandèmia va comportar un canvi d’hàbits en molts sentits, i un de molt clar va ser en el consum de les llars. La recollida selectiva torna a «normalitzar» les dades i en l’últim any s’ha produït un creixement del 4% pel que fa a vidre. Ho ha explicat la gerent d’Ecovidrio a Catalunya, Sílvia Mayo, durant la presentació de la nova campanya que despleguen a la ciutat amb els personatges de Disney com a protagonistes. S’ha aprofitat el dia internacional del reciclatge, aquest 17 de maig, per donar a conèixer la iniciativa. Quatre contenidors tipus iglú on hi ha representats el Mickey, la Daisy, el Donald o la Campaneta s’han escampat per punts diversos de Tarragona com són la Vall de l’Arrabassada, Sant Salvador, La Móra i Campclar. Mayo destaca que el repte és fomentar el reciclatge de vidre en família.

Les persones que escanegin el codi QR que hi ha als contenidors podran participar al sorteig d’un viatge a Disneyland París. A més, s’han dissenyat unes rèpliques dels contenidors en petit i els beneficis de la seva venda aniran als infants afectats per càncer.