L’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes impulsa la segona edició del Festival de Poesia de Tarragona. Amb la voluntat de consolidar aquest esdeveniment de forma anual i estable dins l’agenda cultural tarragonina, el festival Transvers se celebrarà del 31 de maig al 4 de juny en diferents espais de la ciutat. Compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona, els Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat a Tarragona i del Port de Tarragona.
El festival comptarà enguany amb la presència de persones com Teresa Pascual, Joan-Lluís Lluís, Carles Rebassa, Maria Callís, Roger Conesa, Conrad Setó, Mireia Calafell, Pol Guasch, Adriano Galante o Magí Sunyer, entre d’altres. També vol apropar-se a nous públics, com la infància i la joventut, amb la programació d’espectacles poètics innovadors i d’altres pensats especialment per a un públic familiar.
El festival incorpora un taller de poesia inclusiva adreçat a professionals del món de l’educació per donar l‘oportunitat d’expressar els propis sentiments a les persones amb capacitats diverses.
La segona edició de Transvers arrencarà amb l’estrena d’un espectacle propi titulat Caldrà caminar de nou, calçats, sense repòs. Es podrà veure dijous 1 de juny, a les 21:30 h, al jardí del Teatre Metropol.
Transvers també se suma als actes que se celebren a la ciutat de Tarragona per commemorar els 400 anys de la mort del Rector de Vallfogona amb dues activitats especials.
La segona edició de TRansver, el festival de Poesia de Tarragona, arribarà a finals de maig
