La Via T ha presentat una campanya que inclou una gimcana de botigues i comerços i una caça d’ous de xocolata al Pont del Diable.
Es tracta de la Easter Egg Hunt, que arriba a la tercera edició. Pel que fa a la gimcana els participants hauran d’omplir un passaport i havent obtingut els 40 segells dels negocis participants entraran en un sorteig de regals.
Aquest any participen 40 negocis repartits per les diferents zones comercials que representa la Via T com Ponent, Llevant, Nord i centre amb l’objectiu de fer extensiva la campanya a diferents zones de Tarragona i donar visibilitat als diferents negocis de la ciutat. La consellera de Comerç de l’Ajuntament, Montse Adan, destaca l’èxit de la iniciativa.
Per cada segell es repartirà un ou de xocolata. En total es repartiran 55 kg, equivalent a 6625 unitats. La segona part consistirà en la caça d’ous de xocolata organitzada per la Martina Kids&Us de Tarragona, que se celebrarà dissabte 23 de març al matí al Pont del Diable. Finalitzada la caça tindrà lloc el sorteig entre els participants de la gimcana.
El vicepresident de la Via T, Melcior Bustos, anima a participar a la campanya.
Un dels premis estrella és l’ou gegant de xocolata de la Pastisseria Velvet. En aquesta edició el premi portarà una “sorpresa” dins.
Més notícies:
- Enrique González: “L’agressivitat del cranc blau preocupa als pescadors”
- Renfe farà una filial amb els seus actius i personal a Catalunya per crear la nova empresa mixta que operarà Rodalies
- Cèlia Ojeda: “Protegir els oceans és tenir una cartilla d’estalvi per les generacions futures”
- Mercè Badia: “Cada any anem a Orio a gaudir del rem”
- L’economista altafullenca Elisabet Romero, nova subdelegada del Govern a Tarragona