La web de Tarragona Turisme incrementa les seves visites un 6% des que la publicació de l’article al New York Times on se situa Tarragona entre les recomanacions d’indrets on viatjar aquest 2023.
Segons ha explicat a Tarragona Ràdio el gerent del Patronat de Turisme, Víctor Franquet, els països des d’on més es consulta el web són Espanya, França i Estats Units, en aquest ordre. Però, des del dia 11 de gener, quan es va publicar l’article al New York Times, els visitants estatunidencs han avançat els francesos i s’han situat en segon lloc.
800 usuaris únics d’Estats Units van consultar el web en els quatre dies següents a la publicació de l’article, fet que suposa 680 visites més que l’any passat des del país nord americà. Franquet considera que la publicació de l’article ha comportat una acció-reacció directíssima.
Franquet ha celebrat que molts mitjans espanyols i catalans també s’han fet ressò de la publicació de l’article de la periodista AnneLise Sorensen. Considera que aquesta campanya turística inesperada ha estat per Tarragona la millor manera de començar l’any.