La XX Mostra d’Art Jove de la Conca de Barberà desembarca a Tarragona. Enguany, l’exposició està protagonitzada per l’artista Clàudia Carbó Duran. Es podrà visitar fins el 29 d’octubre a l’Espai Jove Kesse.
Per segon any, Tarragona acull la Mostra d’Art Jove de la Conca, que celebra les dues dècades de vida. Es tracta d’una iniciativa que forma part del projecte intercomarcal Hexàgon d’Art jove dels Serveis de Joventut de la demarcació de Tarragona. Es busca fomentar l’intercanvi d’artistes emergents entre les diferents comarques per tal de donar més visibilitat a la seva obra i un impuls a la seva trajectòria.
La Clàudia Carbó hi presenta una sèrie de treballs de pintura de diferents dimensions que són un reflex d’instants de la memòria vinculats al procés creatiu.
La Mostra ja ha passat per Montblanc, Sarral i El Vendrell i després de Tarragona també farà parada a Reus.
- Planellas destaca la fidelitat de Lleó XIV al Concili Vaticà II i la continuïtat de la reforma de l’Església
- El Papa triat pel conclave és el cardenal nord-americà Robert Prevost i portarà el nom de Lleó XIV
- Tarragona Music Festival, aquest Dissabte a Tarraco Arena
- ERC proposa obrir la zona esportiva de la Ciutat Residencial com a equipament públic
- Tarragona i Tànger, aliats per un interès comú