La campanya de Nadal d’enguany involucrarà més comerços que mai. Fins a 136 establiments de la ciutat formen part de la iniciativa, que per segon cop s’impulsa de manera unitària des de l’Ajuntament i amb totes les associacions comercials de Tarragona. El programa també s’amplia, amb més de 140 activitats. I és que per primera vegada s’hi inclouen les propostes nadalenques de grans operadors com Parc Central, i d’entitats culturals o AMPAs. «Tarragona, un Nadal per compartir» és el lema d’una campanya que donarà el tret de sortida oficial aquest divendres amb la Festa de l’Encesa de Llums.

La consellera de Comerç, Elvira Ferrando, detalla que s’ha preparat un programa molt ampli i variat, per arribar a tothom. L’objectiu és demostrar que el teixit comercial de Tarragona està viu i indica que les xifres ho constaten, amb 44 botigues més respecte ara fa un any.

Des de la VIA T posen de relleu l’apartat musical del programa o que la gimcana dels aparadors de Nadal s’estengui més enllà del Mercat Central i el seu entorn. El president de l’entitat, Salvador Minguella, pensa que aquest tipus d’activitats serien necessàries tot l’any. Detalla que el repte d’ara en endavant és donar forma al Pla Estratègic Comercial de Tarragona.

La cooperativa El Far, de la mà de la Fundació Topromi, ha estat l’encarregada de dissenyar la imatge gràfica d’una campanya que vol posar de relleu que, a l’hora de compartir, tots som iguals. Cristina Rodríguez és una de les responsables.

La Festa de l’Encesa de Llums tindrà lloc divendres a partir de les 17.30h davant la Font del Centenari.