La ciutat de Tarragona espera un any excel·lent en matèria turística però difícilment se superaran les dades de l’any passat, que va ser històric. I és que al 2017, i per primer cop, es van assolir els dos milions de visitants i es va superar la barrera dels 500 mil turistes que van fer nit als hotels i càmpings. Les xifres són importants però la prioritat de la conselleria de Turisme passa per atreure un turisme de més qualitat. Aquest és el tema central del IV Mediterranean Tourism Meeting, un simposi que té lloc per segon any a la ciutat i que se centrar en el turisme intel·ligent. Se celebra aquest dijous al Teatret del Serrallo.

Reconeguts experts participen com a ponents en una jornada que serveix per aportar propostes i marcar estratègies de futur centrades en la gastronomia mediterrània i l’enoturisme.

La consellera municipal de Turisme, Inmaculada Rodríguez, diu que treballen per captar un turisme de qualitat que s’interessi per la cultura o la gastronomia i deixi més despesa en la seva estada a la ciutat.

El Mediterranean Tourism Meeting està organitzat pel Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona i l’Open Energy Institute.