La cursa atlètica que de forma tradicional es fa cada 31 de desembre per tancar l’ any es posposa pel 2021.

La decisió ha estat consensuada entre el propi club i els patrocinadors.

Josep Maria Estelric president del club Fondistes Tarragona diu que han contemplat diferents escenaris abans de decidir ajornar- la però finalment i consensuant amb totes les parts s’ ha cregut que el més oportú era que la cursa no competitiva quedes cancel·lada. S’ha creat però una activitat paralela

Així, es posa en marxa la 3a edició de la Sang Silvestre, en què Tarragona Fondistes, el Banc de Sang i Teixits, i BBVA, animen els corredors a fer donacions de sang. Les donacions es  poden fer des d’aquest dimecres i fins al 19 de desembre, sempre amb cita prèvia a traves de donarsang.gencat.cat/SangSilvestre. D’aquesta manera, en aquesta nova edició, els corredors seran autèntics guanyadors si corren a donar sang a l’Hospital Joan XXIII.

Les 250 primeres persones que ho facin seran obsequiades amb la samarreta commemorativa de la cursa. Josep maria Esteleric diu que volen continuar enguany amb el projecte solidarti que van iniciar fa dos anys.

En aquesta activitat enguany colaborara el Port de Tarragona que donarà 100 samarretres conmenoratives per aquells esportistes que hi colaborin

El 2018, en la primera edició de la Sang  Silvestre es van fer 679 donacions (de les quals 264 donacions provenien de la Sang Silvestre) i el 2019, en la segona, es van assolir 775 donacions (de les quals 376 donacions provenien de la Sang Silvestre).