Amb el repte de diversificar i segmentar l’oferta turista, arriba a Tarragona la cinquena edició del Mediterranean Tourism Meeting. A les xerrades es pretén intercanviar experiències elementals pel desenvolupament turístic a la zona, en busca d’un turisme de qualitat, ecològic i menys massificat, aprofitant el nostre patrimoni i gastronomia. A la trobada es tractaran les noves tendències tant en la promoció com en l’atenció que rep el turista.
L’ajuntament de Tarragona aposta per reforçar la gastronomia mediterrània, anant de la ma del sector privat i escoltant noves propostes per implantar a la ciutat. Amb això, s’aconsegueix donar una experiència de qualitat als turistes que visiten la zona.
La consellera de turisme, Inma Rodríguez, ha explicat que la gastronomia i l’enoturisme ha de ser un eix fonamental per ser la capital del vi de l’estat.
Per millorar l’experiència del visitant, també es treballa en innovacions tecnològiques, no només com a recerca d’informació dels turistes, sinó com a mitjà per donar valor afegit a les visites. És el cas de l’aplicació per a mòbils Imagine, per recrear la història de Tàrraco amb realitat augmentada, la col·laboració amb els documentals d’enginyeria romana o l’espectacle Amfiteatrum.