La integració tarifària o l’enllaç amb més poblacions són les principals mancances de la xarxa de rodalies del Camp de Tarragona.
Les plataformes de promoció del transport públic valoren el servei un mes després de la seva posada en funcionament.
Poc més de 17.000 passatgers l’han utilitzat en aquest temps, des del passat 20 de març.
D’una banda, l’entitat Promoció del Transport Públic, PTP, considera que les línies són molt curtes, reclama la integració tarifària i aposta per un nou baixador a Reus.
Ho explica el president d’aquest col·lectiu d’usuaris, Ricard Riol, que creu que les línies són molt curtes i que cal la integració tarifària de la xarxa.
D’altra banda, la Plataforma per la defensa d’un ferrocarril públic i de qualitat, Pdf Camp, incideix també en les tarifes i en nous punts de parada, i reitera la necessitat de la intermodalitat. El seu portaveu, Carlos Montejano, ha lamentat que encara s’hagin d’ajustar algunes qüestions de freqüències i horaris, que se solapen i fa que els trens circulin molt seguits.
Algunes d’aquestes qüestions haurien d’estar solucionades abans de l’estiu. La Generalitat, per exemple, es va comprometre a començar a aplicar la integració tarifària entre els mesos de maig i juny.