La mitjana d’estades als càmpings de la ciutat ha pujat mig punt. Es tracta dels turistes que han allargat la permanència en aquests equipaments. Malgrat això, l’ocupació turística ha caigut un 44 per cent la primera quinzena de juliol, amb relació a les mateixes dates de l’any passat. Ho ha anunciat la consellera i presidenta del Patronat de Turisme, Cinta Pastó, qui ha destacat la bona campanya que s’ha fet des del departament. Es vol vendre Tarragona com una ciutat atractiva pel turista local, la qual ofereix garanties i no està tan malmesa per la COVID-19.
Per Pastó, el més important és que la gent visiti Tarragona, conegui la ciutat i, sobretot, que vulgui repetir. En aquest sentit, la consellera considera que aquest augment en la mitjana d’estades a la ciutat demostra que la campanya ‘Tarragona, la teva història’ “està funcionant”.
En la incorporació del nou gerent al Patronat de Turisme, Pastó espera que cap a l’octubre es pugui incorporar, La consellera considera indispensable la seva figura, ja que la gestió del departament comporta molta feina.
Des de la conselleria estan treballant per celebrar els 20 anys de la declaració de Tarragona com a Tarraco Patrimoni de la Humanitat al novembre. Pastó ha destacat que tenen diverses propostes sobre la taula per la incerta situació que hi pot haver a la tardor. Malgrat això, la consellera afirma que “es faran més coses de les quals es puguin imaginar”.