David sanllehi optimista per poder jugar aquest dissabte en el partit que ha que jugar el Vòlei SP i SP en una nova entrega dels play off pel Vòle SP i SP .

les sensacions que tingui ,hores previes al enfrontament contra el Sant Sadurñino decidiran sobre la presencia del jugador en la que és tercera jornada de la fase que decidirà quins 2 equips pujen de categoria

Sanllehí vol estar , sap que en el moment de la lliga en que es troben tothom té que ajudar.

el jugador explica que arriba un moment decisiu dels play off, creu que seria un error mira més enllà del compromis de dissabte, Sanllehi diu que s’ han de pendre l’ enfrontament davant el Sant Sadurñino com una una final i com si no existis un altre.

el partir de demà com la restà que es jugaran a casa el 25 de març i 1 d’ abril es disputaran a 2 quarts de nou del vespre.