La Sindriada 2020 ha recaptat 312 euros i es destinaran a la campanya ‘Aliments amb cor’ de la Creu Roja Tarragona. Es pretén proveir de productes frescos dels mercats municipals a les famílies en situació de vulnerabilitat de la ciutat.
El Mercat Central i, per primer cop, el Mercat de Torreforta van acollir la Sindriada solidària de les festes de Sant Magí d’enguany. Com cada any, l’acte va tenir un alt component solidari. En aquesta ocasió es van repartir 624 talls de la síndria coneguda comercialment com a Sandía Fashion, les llavors de les quals comercialitza la filial de BASF, Nunhems.
La suma de la recaptació dels talls repartits als dos mercats, així com les donacions voluntàries que durant tot el dia es van dipositar a les guardioles de la Creu Roja, van sumar un total de 312,31 euros.
Creu Roja va posar en marxa la campanya el passat mes de juny, a través de la qual es busquen donacions per ajudar a les famílies en situació de desavantatge i, alhora, es contribueix a impulsar el comerç local i productes de proximitat, ja que tots els aliments procedeixen dels mercats municipals.
La Sindriada, organitzada per l’empresa de mercats de Tarragona, forma part del calendari festiu de Sant Magí i compta amb el suport de la conselleria de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Tarragona.
D’altra banda, el Mercat de Torreforta va acollir la inauguració de l’exposició ‘Teclicatures’, una mostra de l’artista visual tarragoní Tziqui Artwork, que es podrà veure fins el proper 12 de setembre. A partir del 14 de setembre i fins al 3 d’octubre la mateixa exposició s’instal·larà al Mercat Central.