Ho fa amb els jugadors de la casa i a l’espera de les incorporacions de fora. Un total de sis per a completar el sénior que competirà a la Lliga EBA.
Aquest dilluns s’ha iniciat el treball al Casal de Riu Clar que ha de servir al tècnic per a veure amb qui pot comptar cara al curs que té programat el seu inici el 18 d’octubre.
Abans els de ponent faran front a la competició autonòmica el 20 de setembre a la pista del Bàsquet Salou.
Borja San Miguel entrenador dels de ponent ha parlat de com preveu que s’arribarà a l’inici de la Lliga Catalana en una setmana i mitja. Sap que els hi faltara molt per estar al nivell esperat.
Té clar que donaran la cara i que aquests primers partits de la competició de casa nostra han de servir com a rodatge per quan arribi la lliga estatal.
S’està treballant en la confecció de la plantilla, anticipa la participació d’alguns jugadors de la casa amb el sénior. A dia d’avui s’està obert amb les gestions i acabant de concretar les que seran cares noves.
La Lliga EBA s’amplia en la present temporada. Hi haurà fins a tres grups, on estan els de ponent també hi seran equips aragonesos i balears.
L’entrenador de l’ADT ha parlat del potencial dels rivals amb els que coincidiran, entre ells els altres clubs de la demarcació CB Valls i CB Salou.
Borja San Miguel diu que està il.lusionat i tot i que amb els deures per fer i està convençut que s’acabarà fent un bloc competitiu.