Una declaració política sobre Rodalies o propostes sobre BCNWorld, la qualitat de l’aire o la Ciutat de Repòs i Vacances són objecte de la quinzena de mocions que es portaran a aprovació.

El ple comença a les 9h i el podreu seguir en directe a Tarragona Ràdio.

La CUP presenta 6 mocions, dues amb altres forces polítiques.

Amb ERC i ICV defensarà la proposta sobre la qualitat de l’aire al camp de Tarragona i conjuntament amb Ciutadans i ERC una per a la creació d’una comissió de seguiment dels contractes municipals.

En solitari demanarà la creació d’un circuit cultural a la via pública, la gestió de l’antic Institut Gaudí de la Construcció per part de Tarragona Impulsa, per una Santa Tecla lliure de sexisme o per la incorporació de clàusules socials en la contractació de l’administració pública local.

A banda de dues mocions conjuntes, els republicans han entrat al plenari altres dues propostes: Una declaració política sobre el Servei de Rodalies de Catalunya i una altra per a la recuperació de l’autonomia personal i l’atenció a la dependència.

ICV-EUiA demanarà que Tarragona es converteixi en ciutat promotora de la renda garantida de ciutadania, a banda de la moció sobre la qualitat de l’aire.

El PP presenta una moció per demanar a la Generalitat celeritat en l’aprovació definitiva del CRT.

CiU presenta una moció per crear zones avançades d’aturada per a motos i bicicletes.

Ciutadans defensarà 5 mocions. A banda de les dues de conjuntes, porta a plenari una demana de Mare-Terra Fundació Mediterrània per demanar que la Generalitat posi a disposició de la ciutadania un espai ubicat a la Ciutat de Repòs i Vacances. També C’s presentarà una moció per a l’intercanvi gratuït de llibres i una altra per a disposar d’un desfibril·lador a l’ajuntament.