L’ADT cau contra l’Olivar i la primera victòria encara no arriba. Els de ponent van perdre per 86 a 79 i sumen l’onzena derrota seguida. No està sent la temporada que esperaven, ja que encara no han pogut guanyar i només falta un partit per acabar-la.

Tanmateix, va ser un dels partits més bons dels tarragonins aquesta temporada. A la mitja part, guanyaven per 38 a 32. Estava igualat, però un tercer quart dolent va decantar la balança pels locals. Un parcial de 26 a 17 que va posar al marcador una diferència que no es va poder capgirar. Al darrer quart, l’ADT ho va intentar i va poder anotar 24 punts, però el rival en va aconseguir més i la victòria va ser per ells.

L’entrenador de l’ADT, Rafael Padin, diu que han recuperat sensacions, però que l’important és la victòria i aquesta no ha arribat.

El pròxim partit dels de ponent serà el dissabte 17 d’abril contra el Castelldefels i tancarà la lliga al subgrup C-1.