La Federació Espanyola de Bàsquet ha determinat la suspensió de la primera jornada de la lliga EBA a la Conferència C i A. Així doncs, l’ADT, el CB Valls i el CB Salou hauran d’esperar, almenys, una setmana més. Aquest cap de setmana havia de començar la competició, però les circumstàncies excepcionals derivades de la crisi sanitària, han obligat a l’ens federatiu suspendre la primera jornada. L’ADT hauria jugat contra l’Angán Olivar i el CB Valls i el CB Salou havien de jugar entre ells.
Així doncs, el campionat començarà el cap de setmana del 23 al 25 d’octubre de 2020, és a dir, la segona jornada. L’equip de la ciutat, l’ADT, debutarà contra l’Alpicat, equip contra el qual ja va jugar aquesta pretemporada. El CB Valls i el CB Salou debutaran contra el Martorell i l’Artés, respectivament.
El següent pas és fixar una nova data per disputar els partits, les quals s’han de jugar abans del final de la primera volta el 17 de gener. Aquesta data nova s’ha de comunicar abans del 15 de novembre a la Federació. Si no es pogués acordar, l’ens federatiu seria l’encarregat de determinar la data del partit.