L’Eivissa tractarà què fan amb el jugador tarragoní, Fran Crabia, quan acabi el Playoff d’Ascens a la Segona Divisió. La decisió s’ha de prendre tenint en compte la planificació del club, l’entrenador i la paraula que tingui el jugador. Ara mateix, l’equip balear està centrat en la disputa del partit corresponent a la primera eliminatòria del Playoff d’Ascens a la Segona Divisió. Jugaran contra el Cornellà el dissabte dia 18 de juliol a les vuit del vespre.
El director esportiu de l’Eivissa, Fernando Soriano, ha afirmat a Tarragona Ràdio que Fran Crabia pot jugar tant a Segona Divisió com a Segona Divisió B, però que encara estan pendents del resultat al Playoff, i d’aquí, faran una planificació per decidir, entre altres coses, el futur del jugador.
A l’estiu del 2019, després del seu pas pel Dinamo de Tiblisi, fitxava per l’Eivissa. La seva adaptació al club va ser complicada i accidentada. Primer, no va poder completar la pretemporada pel naixement de la seva filla i després, les lesions li van posar barreres per fer un bon paper a la primera volta. Per Soriano, la millor opció era buscar una sortida a un altre equip perquè tingués l’oportunitat de jugar.
Si l’Eivissa guanya el seu partit contra el Cornellà dissabte a les vuit del vespre, haurà de disputar un encontre més entre setmana. En cas de victòria, jugaria l’última eliminatòria el cap de setmana del 24 al 26 de juliol.