L’Agència Catalana de Turisme dedicarà aquest 2025 fins a 1,8 milions d’euros a la promoció de la demarcació de Tarragona, en les seves diferents marques turístiques. La campanya de màrqueting turístic s’endú 1 milió d’euros, principalment enfocats a la gastronomia -en el marc que enguany Catalunya és Regió Mundial de la Gastronomia-, cultura i el sector d’esdeveniments.
A més, la connectivitat de l’aeroport de Reus compta amb un impuls de 469.000 euros, especialment per aconseguir vols en temporada baixa que aportin visitants a la demarcació amb l’objectiu de fomentar la desestacionalització. L’organisme ha presentat aquest dimarts al centre de convencions de PortAventura l’estratègia per la demarcació davant més d’un centenar de persones.
- El CAT sosté el subministrament d’aigua durant l’apagada elèctrica amb els dipòsits reguladors
- L’IMSST engega el cicle de workshops comunitaris a Ponent
- El Port de Tarragona assegura haver “superat” l’apagada general i opera amb “normalitat”
- La Diputació de Tarragona destina 2 MEUR per al trasllat del conservatori de música a la Tabacalera
- Red Eléctrica descarta un ciberatac i vincula l’apagada a un problema al sistema de generació