El parc de la ciutat duplicarà els punts d’il·luminació. Es renovaran la totalitat de les llumeneres substituint-les amb tecnologia LED.
Es millorarà l’eficiència energètica i suposarà un estalvi energètic i econòmic. Guillermo García, conseller de Medi Ambient i transició energètica ha destacat que es milloraran les característiques lumíniques.
El pla de millora contempla fer una inversió d’1,6 MEUR. Amb aquesta inversió pretenen millorar la seguretat de la ciutat.
L’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha destacat que amb l’increment de 60 punts de llum més al Parc de la Ciutat, es podrà gaudir de la zona durant més hores.
Els treballs començaran les properes setmanes i es preveu que finalitzin al juny. Comptaran amb el finançament del 48,69% del cost de l’obra per part de la Diputació de Tarragona a través del PAM23.
Les obres tenen un import de 246.561,92 euros i s’han adjudicat a l’empresa SERVEIS INTEGRALS DE MANTENIMENT RUBATEC, S.A.
- Cloenda amb èxit de l’ITF J60 Red Cup al Club Tennis Tarragona
- Déjà vu del Nàstic: es deixa empatar un altre cop un 2 a 0 contra el Lugo (2-2)
- Alerta per tempestes fortes al litoral i prelitoral de Tarragona, Barcelona i Girona
- Els Bombers preveuen extingir en les pròximes hores l’incendi de la nau de material de piscines Vilanova
- S’aixeca el confinament pel núvol tòxic a Cunit i Calafell però es mantenen recomanacions de precaució a Vilanova i la Geltrú