Les prestacions d’urgència social s’han incrementat un 16’5% mentre que l’augment en l’atenció a les persones sense sostre s’ha disparat en un 96%.
En el primer cas s’han fet més de 9.600 atencions. Pel que fa a l’atenció a través del menjador social d’indigents, s’ha doblat en un any fins arribar als 900 serveis.
Són dades que recull la memòria de la Secretaria Municipal de Tarragona i que corresponen a 2012.
L’informe detecta un creixement del 20% de les atencions presencials a través de l’OMAC. N’hi ha hagut més de 116 mil.
Durant l’any passat, es van fer, a més, prop de 16 mil decrets, Es registra una reducció del 12% respecte 2011 i s’han pres més de 500 acords en els plenaris municipals. L’increment supera el 63%.
Pel que fa a la llicència d’obres, s’han iniciat 1.476 expedients, un 10% menys que l’any 2011.
També s’ha reduït l’obertura d’establiments. Durant el 2012 es van iniciar 945 expedient, un 5% menys que ara fa 2 anys.
La portaveu de l’equip de govern, Begoña Floría diu que la situació econòmica a l’ajuntament està al ralentí però menys que en altres ciutats. Apunta que s’ha incrementat l’esforç en quant a serveis socials i també en l’atenció ciutadana.
El plenari de divendres ha donat compte de la memòria de la Secretaria General sobre la gestió municipal de 2012.