L’equip de govern defensa la multa exemplar que ha imposat als propietaris de l’immoble del carrer Calderers que es va esfondrar el passat setembre.
La portaveu del govern, Begoña Floria, ha assegurat a Tarragona Ràdio que no serà la darrera sanció d’aquestes característiques.
Considera que no té cap mena d’excusa que una societat privada com TANTIFRASAL S.L. incomplís el deure de conservar un edifici seu en condicions de seguretat.
Floria recorda que set famílies veïnes van haver de ser desallotjats i van haver de passar uns dies en cases de familiars o hotels.
La multa de l’ajuntament de Tarragona ha estat de 150.000 euros.
El consistori havia instat la propietat a actuar-hi en diverses ocasions abans de l’esfondrament.
El sinistre va comportar el desallotjament de 35 persones d’immobles veïns que van haver de romandre fora de casa entre 4 i 22 dies, amb un cost de més de 27.800 euros per a les arques municipals. A més, el carrer es va haver de tallar al trànsit durant més d’una setmana.